Zarządzanie najmem
14093
page-template-default,page,page-id-14093,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,qode-quick-links-2.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Jak Pracujemy?

Poznaj 8 etapów zarządzania najmem

1. Doradztwo w przygotowaniu lokalu do wynajęcia
Urządzanie mieszkania na wynajem to zupełnie odmienny proces od wyposażania lokum na własne potrzeby. Wiemy na co zwracają uwagę najemcy i w jakie rozwiązania warto zainwestować, dlatego służymy wsparciem już na etapie wyboru nieruchomości pod zakup.
2. Poszukiwanie najemcy
Na tym etapie angażujemy wszystkie, dostępne środki w celu znalezienia rzetelnego najemcy na możliwie najdłuższy okres najmu.
3. Przekazanie lokalu najemcy na podstawie protokołu
Opracowana przez nas procedura przekazania mieszkania i szczegółowy protokół jest podstawą do długofalowej współpracy z najemcą, dlatego ten etap jest dla nas niezmiernie ważny.
4. Bieżąca obsługa
Obejmuje pobieranie czynszu, wykonywanie opłat, organizacja napraw, monitorowanie stanu lokalu, organizowanie ubezpieczenia lokalu i pomoc w likwidacji szkód.
5. Rozliczanie mediów
Nasi właściciele mogą być spokojni o zużycie mediów – najemców rozliczamy nie tylko na koniec najmu, ale co 6 miesięcy od daty rozpoczęcia najmu. Dzięki temu możemy na bieżąco monitorować koszty zużycia i w porozumieniu z najemcą je optymalizować.
6. Nadzór nad terminowością wpłat
Na bieżąco monitorujemy wpłaty czynszu, w razie konieczności prowadzimy wstępną windykację – nasze procedury pozwalają na minimalizowanie ryzyka.
7. Zakończenie najmu
Ostatnim etapem najmu jest odbiór mieszkania, potwierdzony szczegółowym protokołem, z uwzględnionymi ewentualnymi zniszczeniami, brakami w wyposażeniu itp. Na jego podstawie dokonujemy rozliczenia liczników i ostatecznego rozliczenia kaucji.
8. Opieka nad mieszkaniem między najmami
W okresie chwilowego pustostanu powierzone nam mieszkanie ma na bieżąco regulowane opłaty, pozostajemy w kontakcie ze wspólnotą i dostawcami mediów oraz koordynujemy pokazywanie lokalu potencjalnym najemcom.